Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Tutorial Wan Hazel LINK Get This.

Friday, 13 April 2012

Thursday, 12 April 2012

assalammualaikum semua...
korang sehat???...
hrp korang semua sehat...

hari nie kan...aq ade kte kt si dia yg aq nk jumpe dier...
kul 9 pagi~~~
tapy aq rse berdebar nk jumpe ngan dier...
sooo aq hrp dier x marah aq...

huhuhuhhh....korang yg bce nie x de citer ker???
blog ker share2 larr ngan sy maybe leyh follow...
hehehehh...
sekian, terima kasih,,

wasalam~~~

Tuesday, 10 April 2012

mengapa menutup muke mase mula2...mse last2 tersenyum

assalammualaikum semua....harap korang sehat...~~~
aq nk tanye korang ape pertanda ini???
mase datang bermalu muke mase nak balik bersenyum senyuman...


aq ade citer...


hri 2 kan(9.4.2012)
aq gi lah surau untuk solat berjemaah...aq dtg awl...mse 2 belom lagi azan...sooo aq berase borink so aq bermain lah dngn fixie kesayanganku pas2 tibe ade lah dua orang budak remaja(perempaun) bru jer keluar dri rumh....aq buat derr jer...pas2 mse mereka dh dekat ngan aq pas2 ade lah sorang pompuan adk beradik rse nye...


tibe2 jer tutup muke sikit jer lah...dngn kain telekungnye....aq buat derr jer mse 2...yg aq pelik nye mse aq x tengk dier dier buat biase jer...klu aq tengk dier...dier tutup muke tanda malu...


aq pun buat derr jer mse 2...azan pun berkumandang...aq pon terus lah pergi surau ambik air sembahyang rehat sekejp tunggu khomat...leps khomat solat lah berjemaah...habis jer solat berjemaah aq keluar dri surau tersebut untuk pulang tibe2 terserempak pulk...


tapy kali nie lain sikit dier tersenyum kt aq...aq pon senyum balik kt dier pas2 terus blah....maklum lah senyum itu kn sedekah...kne lah bls blk...


TETAPI SY X KNL DIER...UMUR DIER PON SY X TAU...CNTK KER X PON SY X TAU COZ MSE 2 GELAP...HEHEHEHHH....


APE KAH MAKSUD NYE???...

jngn mudah merajuk

Assalammualaikum korang semua...
lme dh x tulis kt blog nie...

korang aq kn ade larr satu citer nk kongsi kt korang....

hari tu kn (9.4.2012) hri special si dia....so aq suruh lah dier tunggu kt bilik guru perempuan...mse 2 mmg x de guru...coz dh kul 5...

pas2 kan aq punye larr tunggu dier x sampai2 aq pon rse borink tunggu dier aq pun blah...

mse tu hati aq sakit sangat.....dngn perasaan marah dan sedih aq hendak pulang...

sesiape yg pernah rse mmg tau lah perasaan tersebut...bgi org yg x tau contoh nye mcm nie...korang ngan gf/bf korang nk keluar date pas2 korang punye lme menunggu di tempat pertemuan tapy dier(gf/bf) tetap x dtg...konon nye gf/bf kite 2 ade hal...

ade lagi x habis lagi nie...

tady kn (10/4/2012) mse rehat dier panggil aq tapy aq buat derr jer......klu korang marah kt seseorang korang akan layan x dier??...

pas2 mse balik tady kul 5 lebih...kawan dier kte kt aq yg si dia nk jumpe aq tapy aq buat derr jugk...tibe2 mse aq nk gi kt pondok       aq terserempak ngan dier...ikut kn hati aq nk jer jalan straight x nk hirau kn dier tapy kakiku kaku....soo..aq pon dngr lah penjelasan dier soo... aq dh tau knpe dier x jumpe aq...coz ...........

pengajaran nye ****

(jngn lah korang cept merajuk,marah,benci,sakit hati dan lain2 disebab kn hal yg kecil krne ia boleh memusnahkan sesuatu hubungan...mungkin dier ade sebb mengapa ia tidak bertemu dngn kiter...)